1. Futár kollégánk minden hónap 5. napjáig felveszi Önnel a kapcsolatot és egyeztetnek egy időpontot, amikor az iratokat személyesen átveheti Öntől vagy az erre kijelölt személytől.
2. Munkatársunk az előre egyeztetett helyen és időben átveszi az iratokat egy “Ügyfél Iratátvételi Lap” segítségével, amin szerepel az átvétel dátuma és az Ön vagy meghatalmazottjának aláírása.
3. Az átvett iratokat dátumbélyegzővel látjuk el, és ezután eljuttatjuk azokat a könyvelő részére. Itt kerülnek adminisztrálásra az esetleges egyéb teendők is, mint pld: NAV vagy Önkormányzati levél feldolgozása, iktatása, megválaszolása.
4. Elkészítjük a havi járulékbevallást, valamint az egyéb, adott hónapban szükséges bevallásokat mint pld: az ÁFA bevallást. Bevallások benyújtása előtt könyvelője konzultál Önnel.
5. A fizetési kötelezettségekről e-mailben vagy telefonon értesítjük a befizetési határidők előtt. Így nem érheti hátrány Önt, hogy nem tudja a kötelezettségeit időben megfizetni.
6. Évente egy alkalommal vagy igény szerint elkészítjük cégének az Éves beszámolóját valamint Iparűzési Adó bevallását. Természetesen mindig egyeztetünk a bevallásokkal kapcsolatban.
7. Naprakész ÁFA, pénztár, tartozás és eredmény.